Sınav Psikolojisi Kardeşim

17 Mart 2009 Salı

"Bilmemki bu bloga ben niye geldiiiiiiiiiiiiiim??" demiyorum ama geldiğimden beri bir hoşbulduktan başka ağzımı bıçak açmamasını yadırgıyorum efendim. Şimdi beni buraya davet eden insanlar da "E haydi bir ses verrr!" diyebilmektedirlerdir içlerinden. Bu bir özür olabilemez belki ama kaç gündür düşlüyorum ne yazsam, ne etsem diye ama nafile! Hem öyle yaz deyince yazılmıyor sahiden bunu bir kez daha idrak ettim.

Orhan Pamuk bir yerde okuduğuma göre her gün sanki işe gidiyormuş gibi masasının başına oturur ve saatlerce yazarmış. Yazma isteği, esin kaynağı gibi şeylere inanmaz imiş o. Ya da o yazmak için doğmuştu, bilmiyorum. Bildiğim ben onun gibi değilim(olamam zaten de o apayrı bir konudur)

Neyse neden yazamıyorum?
Aslında yazabilirim, yazıyorum da bir şeyler ama dedim ya bir önceki yazımda burası "mutlu" bir alan diye:) Şimdi ben sınavları gelmiş dayanmış, kimisi üzerinden geçmiş biri olarak bir yandan ezik bir yandan telaşlı bir yandan sıkılmış halimi anlatsam burada olmaz:P He şöyle yapsak, desek ki "Sınavlar geldi ve benim en sıkıcı kitapları bile okuma isteğim, filmlere yandan yandan bakışlarım arttı. Dersin başına geçince uykum geliyor, karnım acıkıyor...Birkaç gün önceden ders başına oturmam hayal oluyor, sahiden en iyi son gün çalışılıyor" belki halimi gözünüzde canlandırıp gülersiniz falan. Ama bunları yazmak da sıkıcı olmaya başladı, hepsini "sınav psikolojisi kardeşim" üçlemesinin içine sığdırıyoruz artık, zaman değişti:)

Neyse diyeceğim odur ki sınav psikolojisiyle birlikte karışık hallerdeyim. Benden bu aralar buraya yakışan yazılar çıkmaz. En yakın zamanda diyelim biz...

Buradan sınavları başlayan ahaliye selam ederim.

Kalın sağlıcakla:)

7 yorum:

sLn dedi ki...

Merak etme canım biz de topluca sınav bunalımı yolunda hızla ilerlemekteyiz :) Ben diğer bölümün sınavlarından dolayı zaten bunalmış vaziyetteyim, yakın bir zamanda esas bölümünkiler de saldırıya geçecek, bunalımıma pharos ve e.d. de dahil olacak :)

"Sınavlar geldi ve benim en sıkıcı kitapları bile okuma isteğim, filmlere yandan yandan bakışlarım arttı. Dersin başına geçince uykum geliyor, karnım acıkıyor...Birkaç gün önceden ders başına oturmam hayal oluyor, sahiden en iyi son gün çalışılıyor" belki halimi gözünüzde canlandırıp gülersiniz falan.

Bu kısımda anlattıklarını aynen ben de yaşıyorum şu ara :))

a.nur... dedi ki...

"Oleeey yalnız değilimmmmm" demek isterdim ama bu bencillikten başka bir şey olmaz, elimde bundan daha güzel bir cümle var(ehe ehe):
"Allah kurtarsın"
:P

e.d dedi ki...

kolay gelsin! başarılar ve daha ötesi bol şans :)

RedPharos dedi ki...

Az kaldı cnm az diyerek kendimi avutuyoruma ama daha gireceğim 10küsür tane sınav anlatacağın 10küsür tane ders yapacağım 10küsür tane sunum var :p
Ölmek istiyorum!

sLn dedi ki...

Allah hepimizi kurtarsın.
Amin.

:))

CaRtMaNtR dedi ki...

Sınawlar bitsin finallere kadar unutulur bu ruh hali :D

a.nur... dedi ki...

Kolay gelsin evet kolay:D
Hatta gelsin ve gitsin.
Sonra yaz tatili gelsin:D(fazla mı uçtuk?)