Boşa giden 2 saat!

15 Mart 2009 Pazar

Dün önümde yürüyen 20'li yaşlardaki 3 genç arasında geçen konuşmanın bir bölümü:


"Sus be salak, getirdin bizi saçma sapan bir filme, 2 saatimiz boşuna gitti."

Cümlenin muhattabı olan şahıs konuşmadı, muhtemelen o 3 kişiden en aklı başında olanı kendisi, ben öyle hissettim.

2 saatleri sinemada boşa giden bu gençler sizce sinemaya gelmeselerdi ne yapacaklardı?

Çaresi olmayan bir hastalığa çare bulacaklardı.
Dünyayı daha iyi bir yer yapacaklardı.
Dünyaya çarpmak üzere olan bir göktaşı olduğunun haberini aldılar, sinemaya gelmeselerdi daha çabuk önlem alabileceklerdi.
Gönüllü bir kuruluşta birilerine yardımcı olacaklardı.
Karşıdan karşıya geçemeyen yaşlılara yardım edeceklerdi.
Kendilerine bir iyilik yapıp oturacak 3 sayfa kitap okuyacaklardı.
Aslında hepsi öğrenciydi ve çalışmaları gereken dersleri vardı.
Herhangi bir yerdeki çöpleri toplayıp çevre temizliğine katkıda bulunacaklardı ya da daha iyisini yapıp insanlara neden çöpleri yere atmamaları gerektiğini öğreteceklerdi.
Hepsi iş adamlarıydı ve çok para kaybettiler 2 saatte.
Çok uçmaya gerek yok, anne babalarına işlerinde yardım edeceklerdi belki.
Liste uzar.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peki bu gençler sinemaya gelmeselerdi aslında ne yapacaklardı biliyor musunuz?
Yine arkadaşına salak diye hitap eden ve bence ortamın asıl salağı olma ihtimali hepsinden yüksek olan insandan dinliyoruz:
"Gezerdik caddede, ne işimiz var sinemada"

Tabi ya gezin caddede, ne işiniz var sinemada?!

Koskoca 2 saatinizi kaybettiniz! (nasıl da dramatik bir hava oluştu o öyle derken görmeliydiniz.)

Caddede 2 saat gezemedi o çocuk.
2 saatini sinemada kaybetti.
Filmleri 45 dakika yapalım da beğenmedikleri filmlerde çok zaman kaybetmesin yurdumun pırıl pırıl beyinleri. Dünyaya faydalı olacak onlar ve bunu yapmak için daha çok zamana ihtiyaçları var! Filmler sadece eğlence için yapılır, izleyen insana asla bir şey katmaz, o yüzden 2 saat çok fazla di mi?

Yazık değil mi ona?
Hı?

(ben deli oluyorum diye hep bana mı denk geliyor bunlar sizce?)

3 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Ben filmi merak ettim valla :D Bide otur mis gibi sinemada deli gibi yürüyeceksinde ne olacak :D

!reDanDark! dedi ki...

İstemediği hiç sevmediği şeyler bulur illa insanı.. Bunlar da hep seni buluo gerçekten.. Yada aslında herkes görüyo bunları ama senin kadar önemseyip dillendirmiyo muhtemelen...
Ben de çok karşilaşiorum 'bu gençlik nereye gidiyor?' dediğim tiplerle.. Acıyorum.. Yazık...

sLn dedi ki...

Ben de merak ettim, baktım vizyondakilere :p Olasılıklar: Yedi Yaşam, Watchman, Gran Torino ve Güneşi Gördüm.

U2 3D'de değillerdi, bahsettikleri film İvedik de değildir. Bir iki de duygusal film vardı, 3 erkek olarak gittiklerine ihtimal vermiyorum, gidilir bence normal ama izlenimim onların gitmeyecekleri yönünde. Delikanlı adam öyle filmler izlemez moduna gireceklerini hissettim konuşmalarından :D