Koru beni

6 Mart 2010 Cumartesi

Saat henüz 8 olmamış, hani şu sabahın körü dediğimiz saatler... Sağa sola koşturan insanların arasında sakin sakin yürüyorum. Birileri işine gidiyor, birileri dersine yetişmeye çalışıyor, benimse aklımda gideceğim yerden daha önemli şeyler var. Sabaha kadar boğuştuğum can sıkıcı rüyalar, yanıma almam gereken şeyleri evde unutmanın sıkıntısı, hayatımı ve aklımı meşgul eden onlarca şey hakkında bir dünya soru...


Yavaş yavaş yürürken bir yandan da dinlediğim şarkıya eşlik etmeye başlıyorum yavaş yavaş. Sesimi kimse duymuyor, ben de galiba böyle olmasını istiyorum.

Yıl 1991,
İçimde yanan bir şehir
Yeni bir ülke yeni bir ateş kuramadan
Ve belki günlerden salı, içimdeki bir başkası
Bir başka aşk bir başka güneş doğamadan

Gün gibi aşikar zaman kadar çaresiz
Umulmadık zamanlardır katilim
Farkına varmadan çoğalırken dertlerim
Tüm bunlardan koru beni.

Koru beni yağmurlardan
O simsiyah bulutlardan
Yarım kalmış anılardan koru beni

Acımasız sonbahardan
İçimdeki korkulardan
Paramparça sevdalardan
Koru beni

Zaman gerekir sana
Bakarsın kıyamam gözyaşlarıma...

Yıl 1995
Oyun değil bu bir savaş
Bir yanda düş var bir yanda gerçek
Koru beni

Ve belki günlerden salı
İçimdeki bir başkası
Bir başka aşk bir başka güneş doğamadan

Gün gibi aşikar
Zaman kadar çaresiz
Umulmadık zamanlardır katilim
Farkına varmadan çoğalırken dertlerim tüm bunlardan koru beni

Koru beni yağmurlardan
O simsiyah bulutlardan
Yarım kalmış anılardan
Koru beni

Acımasız sonbahardan
İçimdeki korkulardan
Paramparça sevdalardan
Koru beni

Zaman gerekir sana
Bakarsın kıyamam gözyaşlarıma...

Şarkı bitiyor, tekrar dinliyorum, tekrar, tekrar, tekrar...

Yürüyorum.
Yağmur çiselemeye başlıyor...

*Şarkı Kumdan Kalelere ait.

1 yorum:

kerpenkele dedi ki...

Save me - Aimee Mann, dinlerken denk geldi :)