İyi ki doğdun Red Pharos!

22 Kasım 2009 Pazar

Heeeeey doğum günü çocuğu!


Her kötü durumun bir de güzel yanı var bak! Asiyeye tahammül etmek zorunda bırakılmasaydık okul bitene kadar tüm muhabbetimiz iki merhaba uzunluğunda olurdu belki...

İyi olmuş be, gerçekten iyi olmuş!

Okul her yönden de kötü değil işte, bak sizleri tanıdık buralarda :))

İyi ki doğmuşsun canım benim, iyi ki tanışmışız, iyi ki sabahları Moda sokaklarında kaybolmuş, okula her gün başka bir yoldan gitmişiz. Gülümseyerek hatırlıyorum şimdi her birini...

Yeni yaşın sana istediğin her türlü güzelliği getirsin canım benim, istediğin gibi olsun her şey. Mutlu ol!

Seni çooook seviyorum..

Nice mutlu yıllara!

5 yorum:

e.d dedi ki...

e bir de burdan Nice mutlu yıllar canımmmmmmmmm :) şansın bol olsun yeni yaşın yeni yeni hediyeler getirsin hayata dair inşallah :)

a. dedi ki...

İyi ki doğdun Dilaracım:))
Nice güzel yaşlara:))

Dilara TAN dedi ki...

canlarım benim çok teşekkür ederimmm :):)

Dilara TAN dedi ki...

seliiin çok güzel yazmışsın cnm sana da ayrıca teşekkür edeirm:)

Adsız dedi ki...

Nice yaşlar.

İyi bayramlar diliyorum sevgilerimle.